قشنگ ترین
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




قشنگ ترین و زیباترین ساعت دنیا ...


ساعتی بود که دیدمت ....!

عكسهای عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

عاشق واقعی هستم لوتی
ساعت3:05---5 مرداد 1392
ی کلام بهت بگم
وبلاگت بیست ولش نکن اهنگتم خیلی زیبا بود خب همچشیو گزاشتی کپی کنیم ولی اهنگ اصل کاری بود بهت توی نظر قبلی گفته بودم اهنگ فقط ارومم میکنه
پس بزار بعدیا دانلودش کن جال کردم با اهنگ افرین


(farzane(fff
ساعت14:04---13 تير 1392
آره قشنگترین ساعت وقتیه که میبینیش!و یه موقع هایی،وقتایی که مال تو نیست شنیدن اسمش یا هر چیزی که بهش مربوط باشه حال آدمو عوض میکنه.نسبت به همه ی آدمایی که باهاش در تماسن حساس میشی..

چه احساس عجیبیه این عشق!یادش بخیر..


پاسخ:اره عزیزم شدیدن باهات موافقم راستی ببخشید دیر جواب میدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 11 تير 1392برچسب:قشنگ ترین, :: 13:42 ::  نويسنده : mostafa